Q&A: Διαφορές Ελλάδας-Αγγλίας (Μετά Από 5 Χρόνια Στο Λονδίνο)

Δημοσιεύτηκε στις 17 Δεκ 2020
προβολές 124 080
20

Κάποια συμπεράσματά μου σχετικά με τη ζωή στην Αγγλία, με αφορμή δικές σας ερωτήσεις. Εάν σας άρεσε το βίντεο, μπορείτε να κάνετε Like και Subscribe!

Αγγλόφωνο κανάλι: grlabel.info
Instagram: clairedim
Ας μιλήσουμε για όλα (στην Αγγλία):
grlabel.info/losk/dZZ0d56jf6Boe48/b-nteo

Στα χείλη φοράω το μολύβι WeMakeup 34 Katla Wine:
wemakeup.gr/even/34
To σακάκι είναι από την Everlane (νούμερο 00):
www.everlane.com/products/womens-wool-oversized-blazer-glenplaid

Το βίντεο δεν περιέχει τοποθέτηση προϊόντων.

Κλαίρη Δημοπούλου
Σχόλια  
  • Κλαίρη Δημοπούλου

    Κλαίρη Δημοπούλου

    Πριν 3 μήνες

    Hey folks! Επειδή πολλά σχόλια αφορούν δύο συγκεκριμένα σημεία του βίντεο, τα διευκρινίζω:
    1. Στο 2:06 το σωστό είναι "στην Αγγλία συγκεκριμένα", όχι "στη Μ. Βρετανία συγκεκριμένα".
    2. Στο 5:52 όταν λέω "στον ενικό" προφανώς γνωρίζω πως δεν υπάρχει διαχωρισμός ενικού και πληθυντικού στα αγγλικά, όλα "you" είναι. Εννοώ πως, σε ελεύθερη μετάφραση, ως ενικό/ανεπίσημο τρόπο εκλαμβάνω το να προσφωνείς κάποιον πρεσβύτερο, όπως το αφεντικό ή τον πεθερό σου, με το μικρό του όνομα (πχ "John" αντί για "Mr. Richardson"). Αναφέρομαι δηλαδή στο φιλικό τρόπο ομιλίας που προκύπτει από τα συμφραζόμενα, παρά από κάποια προσωπική αντωνυμία. Το διατύπωσα έτσι για οικονομία χρόνου αλλά τελικά προκάλεσα μπέρδεμα.
    Καλή χρονιά σε όλους εύχομαι!

  • Ioannis Papaspyrou

    Ioannis Papaspyrou

    Πριν ημέρα

    Πολυ σωστα και περιεκτικα αναφερθηκες στην κουλτουρα του αλκοολ. Το εζησα εδω με την γυναικα μου και το περιβαλλον τους εδω στην Αμερικη (διαζευγμενος πια). Μαθημενος απο τα παρτυ μου στην Ελλαδα οπουμου εφερναν 4 μπουκαλια δωρο και ξοδευαν 1 αλλα περνώντας τέλεια, αγανακτισα με το «δεν μπορω να περασω καλα αν δεν μεθυσω».

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 19 ώρες

      Όντως, ξέρω τι λες!

  • Nicolae Ceausescu

    Nicolae Ceausescu

    Πριν 20 ημέρες

    GR-UK
    frappe-pints
    beach-park

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 20 ημέρες

      :)

  • Rafaella rachel Athanassiou

    Rafaella rachel Athanassiou

    Πριν 24 ημέρες

    Κλαιρη μου !Πολύ ωραίο το θέμα σου σ αυτο το βίντεο!! Αυτό με το αλκοόλ σαν βασικό στοιχείο διασκέδασης το είδα κ εγώ ζώντας κ μεγαλονοντας στης Βρυξέλες !!Χα και αυτό με την μια κ μοναδική ηλιακτιδα επίσης!!! Και σχετικά με το αλκοόλ σκέφτομαι πως ίσος να είναι το ""αντικαταθλιπτικό "" τον βορείων χωρών ??"λόγος εληψης του ήλιου.. του καλοκαιριού.. του αυστηρού συστήματος 🤔🤔??! Σ ευχαριστούμε πολύ για το βίντεο !!😘

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 24 ημέρες

      Πολύ πιθανό! Ευχαριστώ πολύ!

  • Vasso Kandiraki

    Vasso Kandiraki

    Πριν μήνα

    Μένεις μόνιμα στο Λονδίνο??🥰🥰

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν μήνα

      Ναι.

  • John Pip

    John Pip

    Πριν μήνα

    Τι φοβερή που είσαι!! Σε πάω 🙏😇

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν μήνα

      Ευχαριστώ!

  • Popi _ Christos

    Popi _ Christos

    Πριν μήνα

    Έχεις ομορφο λόγο! Μπράβο σου! 👏 👏👏 Μ αρέσει όπως τα λες έτσι όμορφα και με σωστά ελληνικά! 🙂😁🙃😊

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν μήνα

      Ευχαριστώ πολύ!

  • Eliza Stavropoulos

    Eliza Stavropoulos

    Πριν μήνα

    Μου δινεις την εντυπωση οτι εισαι λιγο ασχετη απο αγγλια , εχοντας εμπειρια μονο απο το Λονδινο στο οποιο οπως ανεφερες μπορει καποιος να βρει ολες τις κουλτουρες και τις εθνικοτητες δεν σημαινει οτι μπορεις να εχεις αποψη για την νοοτροπια μιας χωρας γενικα . Επισης εξαρταται και απο το επαγγελμα που κανεις . Οσοι για παραδειγμα δουλευουν στο NHS στην επαρχια και βλεπουν 20 ασθενεις την ημερα -κατα βαση αγγλους -η σε καποια αλλη δημοσια υπηρεσια θεωρω οτι εχουν πολυ πιο εμπεριστατωμενη αποψη για τα πραγματα και για το πως ειναι να ζεις στην Αγγλια . Δυστυχως η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν μήνα

      Σίγουρα είναι αδύνατο να έχω ζήσει εμπειρίες άλλων, πέραν της δικής μου. Σε κανάλι νοσηλευτή του NHS στην επαρχία λογικά θα βρείτε εξακριβωμένες στατιστικές.

  • har pap

    har pap

    Πριν 2 μήνες

    Υπέροχο βίντεο μπράβο σου! θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι, στην Αγγλία στο χώρο εργασίας υπάρχει το κλίμα πχ γιατί αυτός να παίρνει πιο πολλά χρήματα από εμένα; η γιατί εκείνη να κάθεται και εργάζομαι εγώ πιο πολύ; με λίγα λόγια ο κόσμος ασχολείται με τον άλλον όπως εδώ; Σε ευχαριστώ!

    • har pap

      har pap

      Πριν μήνα

      @Κλαίρη Δημοπούλου Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου! Θα ήθελα να σε ρωτήσω και άλλα πράγματα έχω ακούσει ότι γενικά οι Άγγλοι είναι ευγενικοί και ότι υπάρχει ευγένεια γενικά στην Αγγλία είναι αλήθεια αυτό; Επίσης λένε ότι είναι προσβλητικό με πονηρό τρόπο να φας την σειρά του άλλου, σε μια ιστοσελίδα είχα διαβάσει για ένα γκαλοπ που είχαν κάνει και ρωτούσαν Έλληνες που ζούνε μόνιμα στο εξωτερικό και κυρίως Αγγλία τι δεν του λείπει από την Ελλάδα και όλοι είπαν: η αγένεια η μιζέρια και η γκρίνια, αυτά τα τρία φαντάζομαι δεν θα υπάρχουν στην Αγγλία σωστά; Σε ευχαριστώ!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 2 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ! Σε γενικές γραμμές, από τη δική μου εμπειρία, νομίζω πως υπάρχει αρκετή διακριτικότητα σε αυτά τα θέματα, αλλά σίγουρα σε κάθε τομέα συναντά κανείς διαφορετικά επίπεδα ανταγωνισμού, ανάλογα και την εκάστοτε εταιρεία.

  • Ditrys

    Ditrys

    Πριν 2 μήνες

    Nice!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 2 μήνες

      :)

  • Ntina Morris

    Ntina Morris

    Πριν 2 μήνες

    Να σε ρωτήσω εχεις βγει ποτέ από το flat σου στο Λονδίνο και εχεις κανει παρέα με Άγγλο η αγγλιδα; η εχεις συγγενη εκεί η φίλη ελληνιδα και ειστε όλη μέρα μαζι;

    • Ntina Morris

      Ntina Morris

      Πριν 2 μήνες

      @Κλαίρη Δημοπούλου Τι δουλειά κάνεις αν επιτρέπεται; απλά ρωτάω γιατί τα μονα που ειναι "αρνητικά " στο Λονδίνο είναι τα υψηλά ενοικια, τα σπίτια που δεν είναι και τόσο καλοφτιαγμενα και οι αποστάσεις. Όλα τα άλλα είναι τέλεια θεωρώ. Διασκέδαση μαγαζιά μουσικη φαγητό events θεατρα κινηματογράφου αξιοθέατα πολυπολιτισμικοτητα και πολλά άλλα είναι εκει. Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι το οποίο δεν υπάρχει στο Λονδίνο. Εγω έχω ζήσει Εδιμβούργο και λίγο Λονδίνο. Θεωρω ότι οι βοριοι με τους νοτιους έχουν διαφορα στην ιδιοσυγκρασια και συμπεριφορά. Οι βοριοι Βρετανοί είναι πολύ καλύτεροι νομίζω από τους νοτιους. Επηρέαζει όμως και το κλίμα της μεγαλούπολης που κάνει τους Λονδρέζους πιο "ψυχρους" αφού οι αποστάσεις είναι τεράστιες ξυπναν χαράματα πάνε δουλειά και γυρίζουν απόγευμα μετά pub γειτονιας και σπίτι για ύπνο σαν ρομποτακια κουρασμενα. Και αυτο αν προλάβουν αφού οι ρυθμοί ζωής τρέχουν γρηγορα. Επίσης στην καφετέρια που λες μπορείς να κάτσεις οσο θέλεις δεν σου λέει κανεις τιποτα απλά οι Άγγλοι δεν πίνουν καφέ 3 ώρες όπως κάνουμε εδώ Ελλάδα και καφε η τσάι πίνουν μόνο πρωί. Οσο αυτο που λες για τις κρατήσεις σε μαγαζιά μόνο αν το μαγαζί είναι καλό nightclub και το βράδυ κανει prive party δεν σ αφήνουν χωρίς πρόσκληση. Σε όλα τα άλλα είναι ελεύθερα σε ορισμένα εχει και είσοδο φυσικα. Το ότι πίνουν ναι πίνουν ιδίως οι Σκοτσέζοι και Ιρλανδός πίνουν πολύ . Σε όλες τις βόρειες χώρες όμως αν ψάξεις πίνουν πολύ και είναι στην κουλτούρα τους και όχι μόνο στην Βρετανία

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 2 μήνες

      Συναναστρέφομαι με Άγγλους στη δουλειά μου, κι έχω επίσης θεία και ξαδέρφια από την Αγγλία εδώ και χρόνια.

  • Δημήτρης Παπαθανασόπουλος

    Δημήτρης Παπαθανασόπουλος

    Πριν 3 μήνες

    Μισώ τους καπιταλιστές Άγγλους

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • I Margaris

    I Margaris

    Πριν 3 μήνες

    Και εγώ στο Λονδίνο 9 χρόνια και δεν με κόφτει να μπω στην κουλτούρα τούς επειδή αν γίνω άγγλος θα πάψω να γίνω άνθρωπος! Υπάρχουν βέβαια και ελάχιστες περιπτώσεις που τους βγάζω το καπέλο και τους παραδέχομαι,αλλά δυστυχώς αυτή είναι η μειοψηφία.

    • I Margaris

      I Margaris

      Πριν 3 μήνες

      @Κλαίρη Δημοπούλου επειδή είμαι Επτανήσιος και από τα τέλη του 80' τους έχω ζήσει γιαυτο στο λέω! Η Έλληνες αποδείξαμε ότι είμαστε κατώτεροι των προγόνων μας γιατί έχουμε δυστυχώς κοντή μνήμη και ξεχάσαμε τι έκαναν για να μπορούμε εμείς να έχουμε το δικαίωμα να μιλάμε τη γλώσσα μας δημόσια! Δυστυχώς θα τιμωρηθούμε γιαυτο. Συγνώμη που τα λέω έτσι και μακάρι να ήταν αλλιώς.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Δεν θεωρώ καμία εθνικότητα συνώνυμη της απανθρωπιάς, αλλά ο καθένας έχει τη γνώμη του.

  • mares81

    mares81

    Πριν 3 μήνες

    Συμφωνω απολυτα. Μονο μια επισημανση ως προς το ποτο. Εμεις δεν βγαινουμε 60-75' για να εκτονωθουμε πινοντας 5 μπυρες οπως οι Αγγλοι. Εμεις σταδιακα μεθαμε. Δεν υπαρχει παω για αλκοολ για τοση λιγη ωρα. Πολλες φορες τυχαινει να ειμαστε 8 ωρες συνεχομενα εξω (ειδικα προ κρισης εποχες) Αν πιναμε κ μεις μεσα σε 60-90' οσο μπορουσαμε τοτε κ μεις αγγλοι θα ημασταν. Ολο αυτο ειναι η διαφορετικη αντιληψη του χρονου. Ο αγγλος γυρναει στις 8 σπιτι οταν εμεις παμε για καφε... Κ καταληγουμε πολλες φορες και καθημερινες να επιστρεφουμε στις 2 σπιτι με τα ποτακια μας κυριλε. Δεν θα κοιμηθουμε στις 11 οπως αυτοι. Αλλη νοοτροπια που προερχεται απο το κλιμα.
    ΥΓ Ποιος ειναι ο Ηλιας;

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • makis xatzimixas

    makis xatzimixas

    Πριν 3 μήνες

    Είχαν έρθει κάτι αγγλάκια φίλοι φίλων και μου είχαν βγάλει την παναγία στο μιλητό. Δεν μιλούσαν καθόλου και δεν μπορούσα να τους εντυπωσιάσω.Να προσπαθώ να τους διασκεδάσω και να μιλάω μόνος μου καμιά ώρα χωρίς αντίδραση. Μέχρι που ήπιαν 2-3 μπύρες και άρχισαν να μιλάνε μεταξύ τους σε ένταση που μιλάς με φίλο σου στο λεωφορείο. Εκεί κατάλαβα πόσο ήσυχοι και κλειστοί είναι. Αν τους δεις να φωνάζουν ή να τραγουδάνε μεθυσμένοι πάει να πει ότι έχουν γίνει κουρούμπελα για τα καλά, ενώ απλά φωνάζουν ο ένας δίπλα στον άλλον. Ουσιασατικά και πάλι κλειστοί είναι, δεν υπάρχει επικοινωνία.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Σίγουρα εξαρτάται και σε ποιον θα πέσεις :)

  • makis xatzimixas

    makis xatzimixas

    Πριν 3 μήνες

    Hey Simon, cup o' tea Simon?

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Χεχε!

  • nikoszzn

    nikoszzn

    Πριν 3 μήνες

    Καλησπερα μιλας για λονδινο ,σε manchester ,liverpool ,οι αλλες πολλεις τα ενοικια δεν ειναι πιο φθηνα ετσι ωστε να μπορεις να ζησεις μονος σου?

    • nikoszzn

      nikoszzn

      Πριν 3 μήνες

      @Κλαίρη Δημοπούλου A ok thanks

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Καλησπέρα! Ναι, αν και εκεί διαφέρουν επίσης και οι μισθοί.

  • Ανθή

    Ανθή

    Πριν 3 μήνες

    Αρχικά,καλορίζικο το νέο σακάκι!Σοφιστικέ και κομψό!😍
    Είσαι κατατοπιστικότατη σε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που μοιράζεσαι μαζί μας!😍
    Ευχαριστούμε πολύ,ομορφιά μου!😍

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πάρα πολύ!

  • sothbys

    sothbys

    Πριν 3 μήνες

    Μια πολύ καλή ευκαιρία να αναφερθείς και στο σύστημα υγείας μιας και διανύουμε μια ιδιαίτερη περίοδο!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Tzoulia Karsiki

    Tzoulia Karsiki

    Πριν 3 μήνες

    Καλησπέρα κ πάααλι😁
    Υπέροχο το καινούριο σου σακάκι !!!
    Μ όλο το σεβασμό μου θα σου πήγαινε πολύ ένα δερμάτινο παντελόνι (όχι κολάν).
    Κ επειδή είπες πώς θα προσθέσεις κ αλλά κομμάτια(το είδα σ' ένα από τα βίντεο) ... λέω τώρα μήπως κ μία μπλούζα η πουλόβερ μαρινιερα???

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πάρα πολύ! Από χειμωνιάτικα σχεδόν τελείωσα την ανανέωση, μένουν 1-2 καλοκαιρινά κομμάτια ακόμη :)

  • Stergios Kyrk

    Stergios Kyrk

    Πριν 3 μήνες

    Ωχχχχ πρώτη φορά σε βλέπω

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • London Power

    London Power

    Πριν 3 μήνες

    η μεγαλη βρετανια βασικα ειναι ενα τριτοκοσμικο ρατσιστικο κρατος με 80.000 νεκρους απο τον κοβιτ και στα προθυρα εμφυλιου πολεμο σαν και αυτον στην αμερικη
    καθε περσυ και καλυτερα εδω πανω

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • lalalaxi

    lalalaxi

    Πριν 3 μήνες

    ΓΤΠ χώρα μόνο για καμια βόλτα ειναι το Λονδίνο, Ελλάδα και πάλι Ελλάδα! Εξωτερικό πάνε για σπουδές και όσοι δεν μπορούνε να ζήσουν στη Ελλάδα απο οικονομικής πλευράς.
    Ζούμε σε μια χώρα που όλοι οι άλλοι έρχοντε για διακοπές, αυτό τα λέει όλα!

    • Mary Na

      Mary Na

      Πριν 12 ημέρες

      @lalalaxi κοιτα συμφωνω πως απο κομπλεξ δεν λενε πως ειναι στην πραγματικοτητα και αν μιλαμε για Αγγλια ουτε εμενα μου αρεσει. Αλλα αν ζυγισεις τα θετικα και τα αρνητικα με την Ελλαδα μαλλον υπερισχυουν τα θετικα. Βεβαια παιζει τεραστιο ρολο και η τυχη του καθενος. Σε αυτο που διαφωνω εγω μαζι σου ειναι τι παρουσιαζεις την Ελλαδα μια καλη χωρα για να εργαστει καποιος ενω ουτε καν.

    • lalalaxi

      lalalaxi

      Πριν 12 ημέρες

      @Mary Na Οχι δεν μπορεις να εχεις γιατι ο κάθε ενας τα παρουσιάζει όπως τον βολεύει.. Π.χ. Οσοι ξερω που πήγανε για βιοποριστικούς λόγους τα παρουσιάζουν ολα ιδανικά αν και στο τελος του μηνα δεν τους μενει τίποτα αφου πληρώσουν ολα τα έξοδα. Όσοι εχουν οικονομική άνεση και πήγανε για εκπαιδευτικούς λόγους κανένας δεν κάθισε στην Αγγλία, σε κανέναν δεν άρεσε...

    • Mary Na

      Mary Na

      Πριν 12 ημέρες

      @lalalaxi μενω όμως ελλαδα και εχω γνωστους στην αγγλια οποτε μια αποψη μπορω να την εχω και εγω

    • lalalaxi

      lalalaxi

      Πριν 12 ημέρες

      @Mary Na Αμα δεν μένεις Αγγλία τοτε τι πετάγεσαι?😂🤣

    • Mary Na

      Mary Na

      Πριν 12 ημέρες

      @lalalaxi δεν μένω Αγγλία καν. Ωστόσο αυτοί που λες είναι η εξαίρεση της εξαίρεσης. Και αν το πας έτσι στην Αγγλία υπάρχουν ακόμη περισσότεροι που βγάζουν σε ένα χρόνο όσα θα βγάλει ο μέσος Έλληνας σε όλη του τη ζωή.

  • Panag

    Panag

    Πριν 3 μήνες

    Ως οικονομολόγος από Ελλάδα, με μεταπτυχιακό στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση θα έχει μέλλον στην Αγγλία ή να κοιτάξω άλλη χώρα?

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Σε οποιαδήποτε χώρα μπορεί να έχει μέλλον κάτι τέτοιο ανάλογα το πόσο το κυνηγά κανείς, υποθέτω. Καλή επιτυχία!

  • Panag

    Panag

    Πριν 3 μήνες

    Καλησπέρα σας! Τυχαία σας ανακάλυψα! Συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Καλησπέρα, ευχαριστώ πολύ!

  • vre gatakia

    vre gatakia

    Πριν 3 μήνες

    γεια σου και σε σενα ομορφη

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • DG GMN

    DG GMN

    Πριν 3 μήνες

    Ζω στην αγγλια 25 χρονια και συμφωνω με ολα. Τον αγγλικο καιρο επειδη δεν μου αρεσει η ζεστη τον παω.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Όντως τα καλοκαίρια είναι δροσερά εδώ. Ευχαριστώ!

  • pan- demics

    pan- demics

    Πριν 3 μήνες

    Γεννημένος στη Μεγάλη Βρετανία (από Έλληνες γονείς), παρότι δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι σε γενικές γραμμές ευγενέστατοι και συνεπείς, όταν πηγαίνουν π.χ. σε ένα γλέντι εκεί πίνουν σα να μην υπάρχει αύριο και επιστρέφουν στις δουλειές τους. Θα έλεγα ότι έχοντας επισκεφθεί την Ελλάδα συχνά για να δω συγγενείς και φίλους, αν καταφέρει κανείς να βρει μια δουλειά στην Ελλάδα με σταθερό μισθό το επίπεδο ζωής είναι πολύ υψηλότερο

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, πράγματι!

  • Alexandra Bakatselou

    Alexandra Bakatselou

    Πριν 3 μήνες

    You obviously are being avoided by the British for all the good reasons...

    • icthruyounow

      icthruyounow

      Πριν 3 μήνες

      @Alexandra Bakatselou Angrily comments the rudest thing that comes to mind = "profound straightforwardness". Delusion levels rise exponentially lmao

    • Alexandra Bakatselou

      Alexandra Bakatselou

      Πριν 3 μήνες

      @Κλαίρη Δημοπούλου To receive a comment of such profound straightforwardness, it means there is no other way to point out how rude you are on this video.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Gee, thanks

  • Dimitris Sgouros

    Dimitris Sgouros

    Πριν 3 μήνες

    ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ!

    • Dimitris Sgouros

      Dimitris Sgouros

      Πριν 3 μήνες

      @Κλαίρη Δημοπούλου ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΚΑΙ Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Stavros Tsitsopoulos

    Stavros Tsitsopoulos

    Πριν 3 μήνες

    Πολυ ομορφα τα λες, εγω εζησα Αγγλια 10 και πλεον χρονια και 4 στο Λονδινο. Σωστα ολα οσα λες, απλως να πω ότι τα ενοίκια σε ένα σπίτι στο Λονδίνο είναι τριπλάσια η και τετραπλάσια από ότι έξω, ας πούμε Coventry η Birmingham. Εννοείται ότι μένεις με άλλους στο Λονδίνο (περίπου 800 λίρες το δωμάτιο συν λογαριασμούς, ενώ με τα ίδια λεφτά έχεις δικό σου διαμέρισμα σε άλλες πολεις). ΜΜΜ είναι λίγο ακριβά αλλά όχι όσο να πάρεις ταξί, εκεί πληρώνεις πολλά. Εστιατόρια έχει πολλών ειδών και κάποια είναι οικονομικά. Αλλά εάν θες να διασκεδάσεις έξω, η μια μπύρα (pint glass, 500ml) κάνει τα δίπλα από ότι έξω, κοντά στα 5 με 6 λίρες. Στο Λονδίνο ο καιρός είναι σχετικά καλός από όλη την υπολοιπη Αγγλία, εγώ να φανταστείς δεν χρησιμοποίησα ομπρέλα ποτέ, μόνο ένα raincoat φορούσα. Από ψυχαγωγία έχει τα πάντα και για όλα τα γούστα, λεφτά να έχεις.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ!

  • OrthoChristos

    OrthoChristos

    Πριν 3 μήνες

    Spot on! You are stunning BTW!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ!

  • Asteris Natsios

    Asteris Natsios

    Πριν 3 μήνες

    Υπεροχο κ πολυ ενδιαφερον. Ευχαριστουμε

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ!

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΤΑΚΟΥΡΗΣ

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΤΑΚΟΥΡΗΣ

    Πριν 3 μήνες

    Συμφωνώ για το θέμα της δυσκολίας να συναναστραφεις με Άγγλους στο Λονδίνο , εγώ όμως σε ζηλεύω Γτ στο Λονδίνο κε έφεραν πολλές φορές ως επισκέπτη Άγγλοι φίλοι κ γνωστοί και είναι οι μόνοι π έχω συναναστραφεί όποτε ίσως να ήθελα να γνωρίσω κ άλλες κουλτούρες .... οκ ο κουρέας ήταν Παλαιστίνιος και ο ψιλικατζης πακιστανουλης ( μάλλον ) 🙄

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • na chatana

    na chatana

    Πριν 3 μήνες

    Πολύ καλή ανάλυση

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ!

  • Chris Oliva

    Chris Oliva

    Πριν 3 μήνες

    To ροκ δεν είναι στυλ.

    • Chris Oliva

      Chris Oliva

      Πριν 3 μήνες

      @Κλαίρη Δημοπούλου Από μόδα ναι. Από ροκ, sorry but no. Πρεπει να είσαι του είδους για να ξέρεις τι παίζει. Χάνεις το σημειωτικό κομμάτι και βγαίνεις εντελώς εκτός κλίματος.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      @Chris Oliva Μια ιδέα την έχω :) www.fashionbeans.com/article/rock-clothing-guide/

    • Chris Oliva

      Chris Oliva

      Πριν 3 μήνες

      ​@Κλαίρη Δημοπούλου Το ροκ ντύσιμο δεν ήταν κάτι συγκεκριμένο. Στα '70 φορούσαν ότι έβρισκαν και συνήθως ήταν σκισμένα λόγο φτώχιας ή επειδή δεν τους ένοιαζε (ο Coverdale είχε πάει ξυπόλητος για audition στους Deep Purple!). Οκ, στα τέλη '80 και αρχές '90 υπήρξε το glam rock (και όχι μόνο), όπου υπήρχε το επιτηδευμένο, και άρα όντως μπορείς να μιλήσεις για στυλ μέχρι ένα μικρό βαθμό. Σίγουρα όμως δεν είναι η ουσία της ροκ. Να το θέσω αλλιώς: αυτός που ντύνεται με ροκ στυλ δεν είναι ροκ. Το ντύσιμο του ροκά είναι κάτι άλλο, και έχει αλλάξει και μέσα στις δεκαετίες. Το αναλύω πολύ και ίσως να μην είναι το πρώτο σου ενδιαφέρον η ιστορία του ροκ αλλά καλό είναι να ξέρουμε για τι πράμα μιλάμε όταν αναφερόμαστε σε αυτό.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Φυσικά είναι και στυλ, πέρα από είδος μουσικής.

  • mike.sinarts

    mike.sinarts

    Πριν 3 μήνες

    Το πρώτο βιντεάκι σου που είδα και κ ό λλ η σ α. Είσαι ταλεντάρα σε ΟΛΑ, μπράβο Κλαίρη! ❤️🖤

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πάρα πολύ!

  • Αναντάμ Παπαντάμ

    Αναντάμ Παπαντάμ

    Πριν 3 μήνες

    Μειοψηφια ειναι οι Αγγλοι στο Λονδινο 45% και 55% οι ξενοι !

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • sofia papadopoulou

    sofia papadopoulou

    Πριν 3 μήνες

    Τι ωραια ελληνικα μιλας βρε κοριτσι μου!!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ!

  • icinema gr

    icinema gr

    Πριν 3 μήνες

    Ena bromiko meros pou mazeyei ola ta zoa einai h agglia

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν μήνα

      Εκ μέρους όλου του κοπαδιού, σ'ευχαριστούμε.

  • Giwrgos Pavlidis

    Giwrgos Pavlidis

    Πριν 3 μήνες

    Άμα έχεις λεφτά στην Ελλάδα κάνεις την καλύτερη ζωή στον κόσμο.αυτη είναι η αληθεια

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Δεν έχεις άδικο!

  • Fire cracker MUM

    Fire cracker MUM

    Πριν 3 μήνες

    You really are stunning! Glad you like London and you are right it’s not like the rest of the UK! Best of luck from the USA!,

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Thank you so much!

  • Zefy Pissaki

    Zefy Pissaki

    Πριν 3 μήνες

    Εδώ στην βόρεια Αγγλία τα πράγματα στο εργασιακό χώρο είναι πολύ συχνά πιο εξωστρεφή. Για παράδειγμα αυτό που ανέφερες ότι όλα είναι πιο "διεκπεραιωτικά" και ενδεχόμενος απρόσωπα, θα έλεγα ότι στο βορρά δε θα δεις την ίδια νοοτροπία και ιδιοσυγκρασία. Έχω γνωρίσει σε πολυ μεγάλο βαθμό διαχυτικους και πιο ειλικρινείς ανθρώπους, αλλά βέβαια υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις. Ισχύει πολύ η φήμη ότι ο Νότος και ο Βορράς έχουν πολύ μεγάλη διαφορά.

    • Zefy Pissaki

      Zefy Pissaki

      Πριν 3 μήνες

      @Κλαίρη Δημοπούλου :D

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Πραγματικά, απ'τις ελάχιστες επισκέψεις μου σε πιο βόρειες (και πιο νότιες) περιοχές, το έχω προσέξει!

  • Music Lover Greece

    Music Lover Greece

    Πριν 3 μήνες

    My youtube algorithm. For no reason. Why not!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Just another guy george

    Just another guy george

    Πριν 3 μήνες

    Κλαίρη σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες να είσαι καλά καλή χρονιά.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Εγώ ευχαριστώ για την παρακολούθηση, καλή χρονιά!

  • Dimitris Tharsitis

    Dimitris Tharsitis

    Πριν 3 μήνες

    Κλαίρη, ωραίο βιντεο. Πρέπει να κανείς κατι με το background noise. Ψάξτο στο audacity ή δες μήπως πάρεις ενα καλό μικρόφωνο..

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ!

  • Llazar Marini

    Llazar Marini

    Πριν 3 μήνες

    Bravo

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ!

  • Altsi Fc

    Altsi Fc

    Πριν 3 μήνες

    Τα λες όμορφα και συμφωνώ.
    Πιστέυω το μεγαλύτερο πρόβλημα στο Λονδίνο είναι η διαμονή,μετά απο 2 χρόνια και γνωρίζοντας άπειρο κόσμο μπορώ να πω οτι πάνω απο το 80% όσων γνώρισα (μη άγγλων) συγκατοικούνε. Δεν υπάρχει σπίτι με λιγότερο απο 1300-1500 που σημαίνει όλος ο μισθός πάει εκεί...τα δωμάτια πάνε απο 400-600 το λιγότερο πάντως ο μισθός με δουλειές όπως σερβιτόροι κομμωτές κλπ δεν ξεπερνάει τα 2000 και πολλά λέω. Πρόβλημα μεγάλο θεωρώ είναι να μην έχεις την δική σου τουαλέτα και κουζίνα τώρα αν κάποιος το αντέχει μπράβο του γιατί είναι πολύ δύσκολο.
    Επίσης το σύστημα υγείας γενικά δεν είναι όπως θα πρεπε με τα δεδομένα των tax που πληρώνεις είναι λίγο πολύ σαν της Ελλάδας μπορεί κάποιες φορές και χειρότερο.
    Το Φαγητό για μένα δεν τρώγεται,ειδικά τα delivery όσες φορές πήρα πέταγα τα μισά.
    Δεν το μετάνιωσα έχω πολλές όμορφες αναμνήσεις και με πολύ οικονομία έβαλα κάποια λευτά στην άκρη και έζησα σε μια ωραία πόλη πάντως υπάρχουν πολύ καλύτερες στην Ευρώπη ώστε να ζεις ποιοτικά και με μεγαλύτερα standards.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Συμφωνώ, ισχύουν πολλά από τα παραπάνω! Το Λονδίνο το απολαμβάνει κανείς καλύτερα υπό συγκεκριμένες συνθήκες.

  • Maria Mosxidou

    Maria Mosxidou

    Πριν 3 μήνες

    δεν υπαρχει ταυτοτητα εκει. τωρα πληρωνουν την αποικιοκρατια

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Georgia Kria

    Georgia Kria

    Πριν 3 μήνες

    Ναι αγαπητή μου και στα εστιατόρια ισχύει καθόμαστε χαλαρά χωρίς πίεση χρόνου, γιατί παραπληροφορείτε τον κόσμο? Παρουσιάζετε τις απόψεις σας ως δεδομένο ΝΑΙ και σε εστιατόρια είμαστε χαλαροί Goodness sake

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Διαφέρουν οι εμπειρίες μας απλώς. Καλή συνέχεια :)

  • Georgia Kria

    Georgia Kria

    Πριν 3 μήνες

    Απάντηση έπειτα από 5 χρόνια στην Αγγλία (από Νοέμβριο του 2015):
    Εφόσον δεν πίνετε καφέ πως γνωρίζετε ότι μας βλέπουν σαν λίρα και πρέπει να πίνουμε λαχα λαχα τον καφέ μας?
    Θα σας πω εγώ την προσωπική μου εμπειρία που πίνω καφέ, στα Starbucks, Cafe Nero, Costa πολλοί φοιτητές στήνονται με τις ώρες με το ταμπλετ τους και κάνουνε τη εργασία τους χωρίς να κοιτάνε το ρολόι. Εγώ και όσοι τυχαίνουν να είναι εκείνη τη στιγμή σε coffe shop η pub η restaurant είμαστε χαλαροί και παίρνουμε τον χρόνο μας χωρίς ποτέ κανείς να βιάζεται να φύγει.
    2) Η ευγένεια των Άγγλων, Ναι την προτιμώ από το δήθεν εγκάρδιο καλωσόρισμα και από πίσω να πέφτει το κουτσομπολιό σύννεφο.
    3) Ναι και οι Άγγλοι βοηθάνε εμένα προσωπικά και τονγυιο μου μας έχουν σταθεί σαν να μας ξέρουν χρόνια. Εμένα σε δυσκολία μου με φιλοξένησαν με την καρδιά τους.
    4) Άγγλοι εξωτερικοί συνεργάτες εγκάρδια έχουν φέρει δώρα τα Χριστούγεννα
    Λοιπόν δεν είναι έτσι, στα ΜΜΜ περιμένουν υπομονετικά χωρίς να στριγμωνονται και να φωνάζουν και ξέρετε κάτι καλύτερα η ψυχρή ευγένεια από την κακιά και την κακοήθεια που κρύβεται πίσω από την εγκάρδια συμπεριφορα

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Συμφωνώ στα παραπάνω που αφορούν την ευγένεια και τη μη παρεμβατικότητα. Όπως τόνισα και στο προηγούμενο σχόλιό μου, έχω αναφεθεί σε αυτό το θέμα εκτενώς στο βίντεό μου "ας μιλήσουμε για όλα (στην Αγγλία)". Επίσης όταν λέω "δεν πίνω καφέ" αναφέρομαι συγκεκριμένα στο ρόφημα - πηγαίνω σε καφέ κατά τα άλλα, και στα Starbucks ειδικά είναι κανείς πράγματι ελεύθερος να μείνει όσο θέλει (απ'τη στιγμή που καταναλώνει συνεχώς, με βάση τη δική μου εμπειρία - η οποία, όπως διευκρινίζω στην αρχή του βίντεο, είναι υποκειμενική, και αφορά το Λονδίνο συγκεκριμένα). Η ίδια άνεση δεν υπάρχει, απ'ό,τι έχω διαπιστώσει, στα περισσότερα εστιατόρια.

  • spyros kavliaris

    spyros kavliaris

    Πριν 3 μήνες

    to idio ginete kai sta katw patisia, vlepeis ellina kai panigirizeis

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Ποιος Ειναι ;

    Ποιος Ειναι ;

    Πριν 3 μήνες

    Όχι, κάτω των 30 δεν είσαι πολύ νέος, είσαι νέος 😆 Γιατί μετά τα 30 δεν είσαι νέος 😜😎

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Abraham Theodoridis

    Abraham Theodoridis

    Πριν 3 μήνες

    Shakira is that you?? 😂

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Χαχα, ω ευχαριστώ!

  • Skyfall Athens

    Skyfall Athens

    Πριν 3 μήνες

    Το πιο στενάχωρο το αναφέρεις μεταξύ 1:05 και 1:15.
    Πραγματικά είναι ασύλληπτη η κατάντια της Ευρώπης. Πρωτεύουσα χώρας να μειοψηφεί στον αριθμό των γηγενών πολιτών.
    Υπάρχει άραγε χώρα της Ανατολής στην οποία συμβαίνει αυτό;
    Μάλλον όχι..

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Μαύρο Πρόβατο

    Μαύρο Πρόβατο

    Πριν 3 μήνες

    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.Οκ ξέρω οτι έχει αλλάξει ο αλγόριθμος του youtube αλλά δεν περίμενα να μου βγάλει και προτεινόμενο το κανάλι σου.Υποθέτω οτι μου το έβγαλε για τις διαφορές.Πολύ καλά έκανες και έφυγες και μην κάνεις το λάθος να ξανά γυρίσεις πίσω.Ακόμα και εγώ θα φύγω.Τώρα με το brexit δεν ξέρω τι θα γίνει αν και υπάρχουν μερικές συμφωνίες.Το αν θα φτάσουν αυτό είναι άλλο θέμα.Εμένα πάντως με συγκινούν άλλα πράγματα.Δώσε μου σκανδιναβία και πουλάω και την ψυχή μου.Θέλω κρύο,χιόνια,σκανδιναβικό κλίμα και άγρια φύση.Fjord,λίμνες,ποτάμια,βουνά και φυσικά northern lights που μόνο εκεί μπορώ να το δω.Ελπίζω να τα καταφέρω σύντομα να μετακομίσω και να μην ξανά κοιτάξω ποτέ πίσω

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Καλή χρονιά! Εύχομαι να το πραγματοποιήσεις το συντομότερο λοιπόν!

  • Georgia Kria

    Georgia Kria

    Πριν 3 μήνες

    επειδη ειμαι και εγω 5 χρονια στην Αγγλια δεν θα συμφωνησω γιατι δεν λετε για το ανυποφορο κουτσομπολιο στην πατριδα μας, στο καφε νερο και στα σταρμπακς εχω πιει καφε με τις ωρες σε παμπ καθομαστε οσο θελουμε και στα εστιατορια επισης ειμαστε πολυ χαλαροι στους χρονους χωρις να αισθανομαστε οτι καποιος θα μας στραβοκοιταξει. Γιατι δεν λετε οτι ο κοσμος σεβονται τους συνανθρωπους τους κατι που δεν ισχυει στην πατριδα μας, και ποτε δεν ειναι αδιακριτοι.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Αναφέρθηκα στα παραπάνω απλώς με άλλα λόγια, τόσο σε αυτό όσο και στο προηγούμενό μου Q&A για την Αγγλία, μέσα από τη δική μου οπτική πάντα. Καλημέρα!

  • Sun Pi

    Sun Pi

    Πριν 3 μήνες

    Πανω κατω ετσι ειναι και στην Γερμανια

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • SofronPolitis

    SofronPolitis

    Πριν 3 μήνες

    Μια σύγκριση από Έλληνα της Αγγλίας:
    🇬🇷 Ελλάδα:
    Υγιέστερη σχέση με το αλκοόλ.
    Οικογένεια/φίλοι πιο δεμένοι, είναι πιο δύσκολο να νιώσεις μόνος και εγκαταλειμμένος.
    Χαμηλότερη εγκληματικότητα - προσωπικά στα 3 χρόνια που είμαι Αγγλία έχω δει πολύ περισσότερο έγκλημα απ' ότι στα 27 χρόνια που ζούσα Αθήνα.
    Φθηνότερη στέγαση.
    Ποιοτικότερο και γευστικότερο φαγητό.
    Ήπιοι χειμώνες.
    Γενικά ως προς το αλκοόλ, το κακό των Άγγλων είναι ότι πίνουν πολύ, το κακό των Ελλήνων ότι πίνουν αργά. Στην Ελλάδα τα σ/κ βγαίνουμε μετά τις 9 και συχνά μέχρι τα ξημερώματα, με αποτέλεσμα να χάνουμε τουλάχιστον την μισή επόμενη μέρα. Το αγγλικό ωράριο της εξόδου μέχρι τις 11-12 είναι καλύτερο.
    🇬🇧 Βρετανία:
    Χαμηλή ανεργία.
    Η κοινωνία σε ωθεί να είσαι ανεξάρτητος - δεν υπάρχουν ελληνικά φαινόμενα τύπου φοιτητιλίκι και ξύσιμο και πλύσιμο ρούχων από τη μαμά μέχρι τα 30.
    Πιο ευγενικοί άνθρωποι.
    Περισσότερος σεβασμός στους κανόνες - πχ κανείς δεν θα σου πάρει τη θέση στην ουρά στην τράπεζα.
    Περισσότερη αξιοκρατία - οι Άγγλοι είναι πιο συμφεροντολόγοι άρα και πιο αξιοκρατικοί. Μεταξύ ενός άξιου υποψήφιου για μια θέση εργασίας και της άχρηστης ανηψιάς του μπατζανάκη, θα προσλάβουν τον πρώτο, ενώ στην Ελλάδα συχνά συμβαίνει το αντίθετο. Επίσης, τα αφεντικά στην Αγγλία σε βλέπουν σαν ίσο, στην Ελλάδα συνήθως σε βλέπουν σαν δούλο.
    Ομορφότερες πόλεις και κτίρια - σε αντίθεση, στην Ελλάδα έχουμε κηρύξει πόλεμο στην αρχιτεκτονική ομορφιά, οι πόλεις μας είναι άσχημα τσιμεντόκουτα κολλημένα μεταξύ τους.
    Δροσερά καλοκαίρια, χωρίς τα 45άρια στο τσιμέντο της Αθήνας.
    Τέλος, κάτι πιο γενικό: οι Άγγλοι, είτε δεξιοί είτε αριστεροί, δεν έχουν κανέναν καημό να γίνουν Αμερικάνοι, Ευρωπαίοι, δυτικοί κλπ κλπ. Είναι αυτό που είναι, και είναι σίγουροι για τον εαυτό τους. Από την άλλη, οι Έλληνες είναι τέρμα ανασφαλείς για τη θέση τους στον κόσμο, και δυστυχώς το μόνο που κοιτάνε σαν έθνος είναι πώς θα εντυπωσιάσουν άλλους.
    Ποια χώρα θα προτιμούσα; Ελλάδα ❤️ 🇬🇷, αν είχε λιγότερη ανεργία!

    • Johan Dale

      Johan Dale

      Πριν 2 μήνες

      Τον Οκτώβριο ήρθα εδώ (Μπάθ) αλλά θα πω μια μικρή γνώμη, συμφωνώ με αρκετά συν αυτά της Κλαίρης. 🇬🇧 1) Καιρός (αν και στυλ βόρεια Νορβηγία είναι το ιδανικό για εμένα - βλέπετε αυτά είναι θέμα γούστου, ο φυσιολογικός άνθρωπος γενικά προτιμά ζέστη... εγώ είμαι αρκουδάκι). 2) Είναι κράτος με νόμους και κανόνες. Είμαστε ατίθασοι και πεισματάρηδες μέχρι θανάτου σαν έθνος, τέλος.

    • Christos Kokkolis

      Christos Kokkolis

      Πριν 3 μήνες

      Συμφωνώ σε όλα...από Έλληνα που ζεί στο ΗΒ πάνω από 25 χρόνια...!!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Συμφωνώ σχεδόν στο 100%! Ευχαριστώ!

  • MARIA MICHAEL

    MARIA MICHAEL

    Πριν 3 μήνες

    After being here same years myself i totally agree with everything and feel the same with you. Very interesting. Thank u..
    So its not just me that still feels like that here.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Thanks! Good luck with everything here!

  • Dimitris Orestis

    Dimitris Orestis

    Πριν 3 μήνες

    Ο Έλληνας έχει συνηθίσει νά πάει είτε πολιτιστικός, είτε στρατιωτικός, είτε οικονομικός μετανάστης, βλέπε γενίτσαρος!Αν θυμάστε, τό πε κι ό Καποδίστριας,δεν στέλνω λέει γενίτσαρους στο Λονδίνο νά σπουδάσουν .Τα υπόλοιπα είναι κουραφεξαλα, έχω κάνει 50 χρόνια έξω, κάτι θά ξέρω από.. μετάλλαξη

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Gio Mos

    Gio Mos

    Πριν 3 μήνες

    Ωραιος λογος..

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ!

  • angelbloodoeo

    angelbloodoeo

    Πριν 3 μήνες

    Υπέροχο βίντεο, ευχαριστούμε, καλη χρονιά με υγεία εύχομαι και καλη μας λευτεριά στον εξω κόσμο...για τον εσω κόσμο τα όνειρα παραμένουν ελεύθερα...και εγώ ονειρεύομαι Ελληνικό καλοκαίρι... φιλιά 😘

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ, μακάρι να το ζήσουμε σύντομα! Καλή χρονιά!

  • Eleni G.

    Eleni G.

    Πριν 3 μήνες

    Καλοκουρδισμενος λαός μέσα σε καλούπια με σημαία τους το φαίνεσθαι και όχι το εισθε, να μου λείπει.

    • Mary Na

      Mary Na

      Πριν 13 ημέρες

      Λαός που να έχει σημαία το φαίνεσθαι από ότι το είστε όσο οι Έλληνες δε. Υπάρχει. Πιο ψεύτικος λαός από τους Έλληνες δεν θα βρεις οπότε δεν οι Άγγλοι μια χαρά είναι

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Archbishop

    Archbishop

    Πριν 3 μήνες

    Έχοντας ζήσει 8 χρόνια στο Λονδίνο για σπουδές και λίγο εργασία, θα ήθελα να πώ πως τα πράματα είναι ωραία όταν τα βλέπεις από μακρυά και μέσω youtube, αλλά η πραγματικότητα τις πιο πολλές φορές σε διαψεύδει, το Λονδίνο είναι πολύ ΑΚΡΙΒΟ για αυτά που σου προσφέρει και οι πιο πολλοί άνθρωποι δουλεύουν σχεδόν όλη την ημέρα (άγχος), φεύγουν νωρίς από το σπίτι τους, γιατί οι αποστάσεις τις πιο πολλές φορές είναι τεράστιες και επιστρέφουν αργά το απόγευμα, κοινωνική ζωή έχουν μόνο τα σ/κ και τις πιο πολλές φορές θα πρέπει να το έχουν κανονίσει μέρες πιο πριν, αν είναι να βρεθούν με γνωστούς και φίλους, αφού λίγο οι αποστάσεις, λίγο οι δουλειές του καθενός δεν είναι πάντα εύκολο (κοινωνική απομόνωση), το μόνο που αξίζει είναι τα χρήματα που αμοίβεσαι από την δουλειά σου (δεν είναι πάντα αρκετά), αλλά και αυτό παίζει..αναλόγως το επάγγελμα, την ζήτηση, αν είναι στο δημόσιο, εταιρία κλπ., και τον τρόπο ζωής σου. Για σπουδές πλέον δεν ενδείκνυται, αφού λόγω brexit, χρειάζεσαι φοιτητική βίζα και έχουν ακριβύνει πολύ τα δίδακτρα, ενώ για εργασία, η βίζα κοστίζει πλέον πάνω κάτω κάπου 2000ευρώ, σύν να έχεις βρει από πριν την δουλειά και αρκετά χρήματα στο λογαριασμό σου για τα πρώτα έξοδα ενώ οι προβλέψεις της οικονομίας της χώρας δεν είναι οι καλύτερες λόγω του brexit αφού πλέον θεωρείται τρίτη χώρα, οπότε όσοι ψάχνετε εργασία καλύτερα να σκεφτείτε κάπου εντός της ΕΕ. Για ταξιδάκι αναψυχής δεν το συζητώ, θα περάσετε σούπερ...καιρού επιτρέποντος.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ισχύουν πολλά από τα παραπάνω όντως, αναφέρθηκα σε κάποια στο προηγούμενό μου βίντεο για το Λονδίνο. Ευχαριστώ!

  • One guy

    One guy

    Πριν 3 μήνες

    Δεν συναντάς Άγγλο στο Λονδίνο σε λίγο και στην Αθήνα

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Fotis Sismanidis

    Fotis Sismanidis

    Πριν 3 μήνες

    Καλησπέρα και Καλή Χρονιά!!!!Με τόσο στρες που κυριαρχεί,φυσικό είναι να το ρίχνουν στο ποτό.Στη Γερμανία που μένω,το ίδιο συμβαίνει.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Καλή χρονιά!

  • Ellie Pannie

    Ellie Pannie

    Πριν 3 μήνες

    Το Λονδινο μαλλον δεν ειναι κρατος.....

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Πράγματι. Γι'αυτό είπα "είναι ΣΑΝ μεμονωμένο κράτος".

  • George Kami

    George Kami

    Πριν 3 μήνες

    Δισλαικ που βαζεις σοκολατουχο γαλα στο τσαι. Ειχες και στο χωριο σου τετοια..

    • George Kami

      George Kami

      Πριν 3 μήνες

      @Κλαίρη Δημοπούλου Μηπως εισαι και βιγκαν; Περα απο την πλακα, αν εξαιρεσεις τα περιεργα στο τελευταιο λεπτο, ηταν πολυ ωραιο βιντεο.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Και ως γνωστόν, οφείλουμε μια ζωή να μένουμε μόνο στις συνήθειες που είχαμε στο χωριό μας :)

  • Kostas Kolotouros

    Kostas Kolotouros

    Πριν 3 μήνες

    Αν και οι εμπειρίες μας διαφέρουν σε κάποια σημεία, βρήκα την παρουσίαση πολύ ενδιαφέρουσα και άψογη από τεχνικής άποψης. Μπράβο!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ!

  • Anna maria Kampouraki

    Anna maria Kampouraki

    Πριν 3 μήνες

    Υπέροχο βίντεο και πολύ χρήσιμες πληροφορίες 😍

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ!

  • chrisa

    chrisa

    Πριν 3 μήνες

    Τι ομορφηηηηη που είσαι!!!! Μένω Αμερική 4 χρόνια και ταυτίζομαι

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ, καλή δύναμη!

  • Panagiotis Andrikopoulos

    Panagiotis Andrikopoulos

    Πριν 3 μήνες

    Πολύ ωραίο, αναλυτικό και εκφραστικό βίντεο!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ!

  • Vivi Mark

    Vivi Mark

    Πριν 3 μήνες

    Εγώ έζησα στο Λονδίνο 11 χρόνια. Η δική μου αντίληψη ήτανε ότι οι Αγγλοι συγκεκριμένα θέλουν πολύ περισσότερο χρόνο για να γνωρίσουν κάποιον αλλά όταν το κάνουν είναι φίλοι αληθινοί. Το φιλότιμο δεν το θεωρώ Ελληνική συμπεριφορά γιατί ανακάλυψα ότι οι άνθρωποι που νοιάζονται πραγματικά θα σε βοηθήσουν από όποια χώρα και αν προέρχονται. Οσο αφορά το αλκοόλ θέλω να πώ ότι οι Αγγλοι θα πιούνε μέχρι τελικής πτώσης γιατί το συνδιάζουν με το να περάσουνε καλά. Η κλασσική ευχή στα γενέθλια μου ήτανε σου εύχομαι να πιείς τόσο πολύ που να πέσεις κάτω. Ετσι λειτουργούνε και είναι πολύ αποδεκτό γι'αυτούς. Το λέω αυτό γιατί πολλοί θεωρούν ότι πίνουν έτσι γιατί είναι δυστυχισμένοι. Επίσης θεωρώ ότι οι συγκρίσεις είναι πολλές φορές ατυχείς από την άποψη ότι γίνεται από Ελληνίδα στα Ελληνικά, με Ελληνικό κοινό και με Greek references (δεν ξέρω πως το μεταφράσω αυτό). Οπως και να έχει πολύ καλό βίντεο Κλαίρη!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ! Έχεις δίκιο στο ότι οι άνθρωποι που νοιάζονται πραγματικά θα σε βοηθήσουν απ'όπου κι αν προέρχονται. Σίγουρα η σύγκριση δεν μπορεί παρά να είναι υποκειμενική, υπό το πρίσμα που περιέγραψες, γι'αυτό το διευκρινίζω κιόλας στην αρχή του βίντεο.

  • Eva

    Eva

    Πριν 3 μήνες

    Όλα ενδιαφέροντα τα όσα είπες❤ Ερώτηση άσχετη...τι mascara φοράς????????🤩🤩🤩Ουάου βλεφαρίδα!!!!!!!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ! Αν δεν κάνω λάθος ήταν η L'Oreal lash paradise εκείνη τη μέρα.

  • Κωνσταντίνος Α.

    Κωνσταντίνος Α.

    Πριν 3 μήνες

    Μάλλον δεν χρησιμοποιούν πληθυντικό ευγένειας, επειδή στα σημερινά αγγλικά απλούστατα δεν υπάρχει. (Παλαιότερα υπήρχε). Ή κατ ακρίβειαν είναι το αντίθετο. To you είναι πληθυντικός. Το thou είναι ενικός, πιο φιλικός τόνος.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Bledi Goroveci

    Bledi Goroveci

    Πριν 3 μήνες

    Κάνε video πόσο ζήτηση υπάρχει για επαγγέλματα και σε τι επαγγέλματα και τόσο ποσά λεφτά περνούν

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Το ίντερνετ παρέχει σίγουρα αυτές τις πληροφορίες :)

  • Greatmessenger

    Greatmessenger

    Πριν 3 μήνες

    Τα λες πολύ καθαρά και κατατοπιστικά χωρίς να φλυαρείς, ήταν σαν να άκουγα περίπου τις διαφορές Ελλάδας-Γερμανίας :)

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ!

  • Nicholas Tsagkos

    Nicholas Tsagkos

    Πριν 3 μήνες

    Έκλεισα αισίως τα τέσσερα χρόνια στο Λονδίνο, συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με όσα είπες!
    Προσωπικά να μείνω στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Λονδίνο ήταν μια πολύ συνειδητοποιημένη απόφαση και δεν το έχω μετανοιώσει μέχρι τώρα,
    όσο δύσκολα και εάν έχω περάσει, κυρίως στον πρώτο μου χρόνο εδώ.
    Σχετικά με το "συγγνώμη" στον επαγγελματικό χώρο, έχω καταλάβει ότι είναι καλ΄τυερα να το αποφεύγεις γιατί φαίνεσαι αδύναμος λέει !
    Γάλα βάζουν όλοι όσους έχω δει στο τσαι και εχει λογική γιατί δεν πινεται αυτο το μαυρο πραγμα χωρίς γάλα !

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ!

  • j haik

    j haik

    Πριν 3 μήνες

    Όποιος έχει βαρεθεί το Λονδίνο, έχει βαρεθεί τη ζωή.

    • made by stone

      made by stone

      Πριν 3 μήνες

      Την ΑΘΗΝΑ , δεν θα την βαρεθει ποτε κανεις....

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Επίκαιρο από το 1777 μέχρι σήμερα :)

  • Tasos Pat

    Tasos Pat

    Πριν 3 μήνες

    Αν και ζω κατά κύριο λόγο της ζωής μου στη Ξάνθη, η μάνα μου είναι Αγγλίδα και νιώθω ότι ταιριάζω περισσότερο στην Αγγλία. Εκτός από φαγητό και καιρός θεωρώ ότι εδώ υπάρχει ΠΑΡΑ πολύ κόμπλεξ (ίσως επειδή είμαι στην επαρχία) και ο κόσμος είναι μόνο ζεστός και φιλόξενος όταν τους ξέρεις καιρό ή έχετε κοινή παρέα κτλ. Στους αγνώστους δεν είναι ιδιαίτερα ανοιχτοί οπότε στην Ελλάδα αν δεν ξέρεις κανέναν είναι πολύ πιθανό να μείνεις απομονωμένος και γενικά το να χτίσεις παρέα ή να μπεις σε μια παρέα είναι δύσκολο. Στην Αγγλία πέρα το ότι υπάρχουν πολλά event για να γνωρίσεις νέα άτομα σε apps όπως το meetup το γεγονός ότι λένε αυτό το καλημέρα, καλησπέρα κτλ τους κάνει και πιο προσεγγίσιμους να τους γνωρίσεις. Μετά προφανώς σιγά σιγά θα τους γνωρίσεις χωρίς πολλά πολλά. Αλλά ίσως είναι έτσι στην επαρχία. Σε πόλεις όπως Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχω νιώσει ελαφρώς διαφορετικό vibe αλλά δε μπορώ να κρίνω μιας και δε μένω εκεί.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Συμφωνώ απόλυτα!

  • Popi Zik

    Popi Zik

    Πριν 3 μήνες

    Γειά σου Κλαίρη. Καλή χρονιά!! Τι ωραιο και εμπεριστατωμενο βίντεο!! Το είδα κυριως γιατί πήγα πέρυσι ταξιδι στο Λονδίνο ( Το πρωτο μου στο εξωτερικο ) και ενθουσιαστηκα με πολλά πράγματα! Την αρχιτεκτονικη, την καθαριότητα, την απουσια αδέσποτων, την ευγένεια, τα πανέμορφα πάρκα με τα ζωάκια του κτλ. Ένιωθα απιστευτη οικειότητα με το μέρος! Προσπάθησα να δώ όσα περισσότερα μπορουσα σε 4 γεματες μερες κ επειδη ηταν σαν αγωνας δρομου θελω πολυ να ξαναπαω σε πιο χαλαρη φαση! Αυτο που έχω να πω, όπως σωστά τόνισες, σπάνια βλέπαμε Άγγλους, μια δυο φορες που χρειαστηκε να ζητησουμε οδηγίες ήταν βέβαια απιστευτα προθυμοι να βοηθησουν, κατα τα αλλα μονο αλλες εθνικοτητες βλεπαμε οπου στην πλειοψηφια ηταν Κινεζοι!! Η ακρίβεια επείσης στο μεγαλείο της! Τρώγαμε απο Tesco, αλλα παράπονο δεν είχαμε, ότι πήραμε ήταν πολύ καλο!! Τέλος να πω κάτι σημαντικό, επειδή έχω ενα μικρο κινητικό θέμα και δεν μπορώ εδώ στην πόλη μου να ανεβαίνω τα αστικά, με χαροποιήσε το γεγονός πόσο προσβάσιμα είναι εκει όλα τα μέσα μεταφοράς!! Τα φιλιά μου απο Θεσσαλονίκη!!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Πράγματι, έτσι είναι! Εύχομαι μετά την πανδημία να ξαναέρθεις το συντομότερο λοιπόν. Καλή χρονιά!

  • Paraskevi Lamprini M.

    Paraskevi Lamprini M.

    Πριν 3 μήνες

    καλά να περνάς όπου κι αν είσαι... καλή χρονιά...

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ, επίσης! Καλή χρονιά!

  • zucof nexus

    zucof nexus

    Πριν 3 μήνες

    scodland ay

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Lone Ranger

    Lone Ranger

    Πριν 3 μήνες

    Όχι σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά στη Μεγάλη Βρεττανία συγκεκριμένα.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Στο Λονδίνο συγκεκριμένα :)

  • Jon Pit

    Jon Pit

    Πριν 3 μήνες

    Το αλκοολ βοηθαει να ριξεις τις μασκες που φορας ολη την εβδομαδα, να αποφορτισεις δλδ προκειμενου να συνεχισεις την επομενη εβδομαδα "αδειος". Στην Ελλαδα το μονο που κανουν ειναι selfies κ stories οταν πανε σε "clubs",το οποιο βεβαως καθε αλλο παρα αποφορτιση ειναι. Αυτη ειναι μια τεραστια οπως κ εγω την εζησα.

    • Jon Pit

      Jon Pit

      Πριν 3 μήνες

      @Κλαίρη Δημοπούλου Αρκει να ενεχουν το πεταγμα των μασκων! Αυτο ειναι κ το βασικο προβλημα στην Ελλαδα

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Νομίζω η αποφόρτιση στην Ελλάδα περιέχει πολύ περισσότερες δραστηριότητες από selfies, αλλά όπως το βλέπει κανείς :)

  • Anta k

    Anta k

    Πριν 3 μήνες

    On point! Συμφωνώ με όλα 🙂

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ!

  • Bband

    Bband

    Πριν 3 μήνες

    Πολύ ωραίες και εύστοχες παρατηρήσεις σχετικά με την ιδιοσυγκρασία των Άγγλων. Προσωπικά έχω ζήσει 3 χρόνια στο Λίβερπουλ οπότε έχω μια μικρή εμπειρία όσον αφορά την αγγλική επαρχία παρόλο που μιλάμε για μια πόλη με πάνω από 2 εκατομμύρια κατοίκους. Θα ήθελα να προσθέσω, όσον αφορά τη σχέση τους με το αλκοόλ, ότι η διαφορά με τους μεσογειακούς λαούς π.χ. είναι ότι για τους Άγγλους το αλκοόλ είναι αυτοσκοπός στη διασκέδασή τους. Δηλαδή ο στόχος δεν είναι να διασκεδάσουν (να χορέψουν, να φλερτάρουν, να γελάσουν, να μιλήσουν κλπ.) αλλά να πιουν μέχρι να χάσουν την επαφή με το περιβάλλον. Το αν θα περάσουν τελικά καλά, είναι δευτερεύον ή για να το πω καλύτερα: το απόλυτο λιώμα σημαίνει για αυτούς ότι πέρασαν καλά. Το χαρακτηριστικό αυτό δεν ισχύει στο ίδιο βαθμό με Σκωτσέζους και Ιρλανδούς οι οποίοι επίσης πίνουν σα να μην υπάρχει αύριο αλλά το focus δεν είναι να φτάσουν να μην μπορούν να αρθρώσουν λόγο.
    Η σχέση αυτή με το αλκοόλ δεν είναι ίδιον τον Άγγλων αφού θα το βρει κανείς σε πολλούς βορειοευρωπαϊκούς λαούς και φυσικά κατά κόρον στις σκανδιναβικές χώρες. Γενικά λαοί των οποίων η παράδοση/ιδιοσυγκρασία/κουλτούρα επιβάλλει μια αρκετά αυστηρή κοινωνική εγκράτεια και δεν επιτρέπει εξωτερίκευση συναισθημάτων, χρησιμοποιούν το αλκοόλ ως αποσυμπίεση έναντι των πιεστικών κανόνων που πρέπει να ακολουθούν στην καθημερινότητά τους. Γι' αυτό και δεν είναι σπάνιο να βρεθείς να κάνεις παρέα για μια νύχτα με μεθυσμένο Άγγλο και αν τον συναντήσεις την άλλη μέρα να μη σε χαιρετίσει καν από ντροπή.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ! Όπως τα λες είναι, συμφωνώ απόλυτα.

  • Triantafillos Lampos

    Triantafillos Lampos

    Πριν 3 μήνες

    Είσαι πολύ όμορφη και πολύ εκφραστική.... Ο τρόπος που μιλάς είναι εκπληκτικός. Θα μπορούσες πολύ εύκολα να είσαι μία παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής με την ομορφιά σου και την ορθοφωνία σου. (Και όχι απλά ραδιοδώνου που χρειάζεται μόνο το δεύτερο). Σε είδα τυχαία στο YouTube και κόλλησα να σε παρακολουθώ χωρίς να με ενδιαφέρει καθόλου το θέμα αυτό..... Αυτό λέει πολλά. Respect.... Είσαι υπέροχη!! Σχεδόν σε ερωτεύτηκα....!! ♥️

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ!

  • Anti- Channel

    Anti- Channel

    Πριν 3 μήνες

    "Σε όλους μιλάμε στο β'ενικό πρόσωπο".Γιατί υπάρχει πληθυντικός ευγενείας στα αγγλικά;

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ως ενικό/ανεπίσημο τρόπο εκλαμβάνω το να προσφωνείς το αφεντικό ή τον πεθερό σου "John" αντί "Mr. Richardson" (σε ελεύθερη μετάφραση πάντα).

  • Jorge Romero

    Jorge Romero

    Πριν 3 μήνες

    0:23 Νόμιζα ότι ήσουν διαφημήστρια ακινήτων

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      :)

  • Alexandra Karditsioti

    Alexandra Karditsioti

    Πριν 3 μήνες

    Πόσο υπέροχος ο λόγος σου βρε κορίτσι μου!!! Δεν ήθελα να σταματήσεις να μιλάς!! Άψογη σε όλα!!

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ!

  • Λεωνάνδρος Περγαμενός

    Λεωνάνδρος Περγαμενός

    Πριν 3 μήνες

    Τέλειο Ελληνικότατο προσωπάκι. Πανέμορφη 💙

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ευχαριστώ!

  • kostas Vlachavas

    kostas Vlachavas

    Πριν 3 μήνες

    Για 16 λεπτά τα είπες μια χαρά συμφωνο μαζί σου εγω θα ήθελα μερες να μιλήσω για την ζωή μου στην Νότια αγγλια .....νομίζω το Λονδίνο εινε κατι ξεχωριστω από την υπόλοιπη αγγλια η μάλλον αγγλια δεν εινε μόνο το Λονδίνο!! ......στο μόνο που θα διαφωνήσω εινε ότι δυστηχως οι σερβιτόροι εξαφανίζουν από μπροστά σου το πιάτο που δεν τελείωσες να φας η την κούπα που δεν έχεις πιει τον καφέ σου!!! Οι αγγλοι θα φανε γρηγορα θα ιπουν τον καφετους γρηγορα ενώ εσύ κάλεσε ξαι απολαμβάνεις τον καφέ σου τα τραπέζια γυρωσου αλλάζουν πελάτες έως και 3με 4 παρέες χαχα αυτό το έχω διαπίστωση και σε άλλες βόρειες χώρες......δυστυχώς δεν το έχουν με την απόλαυση του φαγητού!! Και να η διαφορά μας οι αγγλοι λένε......πάμε να πιούμε!! Ενώ οι Έλληνες λεμε ....πάμε να φάμε!!! .......δυστυχώς μεθανε πίνουν μόνο και δεν θυμούνται την άλλη μέρα τίποτα!! Και αυτό εινε δείγμα το ότι ήταν ένα σούπερ βραδυ διασκεδάσεις!! Να έχουν πιει τόσο.....ώστε να μην θυμούνται τίποτα!! Οκ εινε παρα πολλα θα ήταν επεικοδομιτηκο να βρισκόμασταν μερικοί και να ανταλλάξουμε εμπειρίες!! Ένα ωραίο βιντεακι .....θα ήταν χρήσιμο!σε ευχαριστούμε πολύ το χάρηκα το βιντεακικαλημερα !

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Συμφωνώ! Ευχαριστώ πολύ, καλή χρονιά!

  • Harris

    Harris

    Πριν 3 μήνες

    Συγνωμη αλλα ο ενικος και ο πλυθυντικος στα Αγγλικα δεν ειναι ο ιδιος!? You μονο αυτο υπαρχει..

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Ναι. Νόμιζα πως ήταν αυτονόητο (αλλά τελικά μπέρδεψα πολύ κόσμο έτσι όπως το έθεσα) ότι αναφέρομαι στο διαχωρισμό επίσημου και ανεπίσημου τρόπου προσφώνησης από τα συμφραζόμενα, δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση - πχ όταν το αφεντικό ή ο πεθερός σου σε ενθαρρύνει να τον αποκαλείς κατευθείαν "John" αντί για "Mr. Richardson".

  • Bronco Sauer

    Bronco Sauer

    Πριν 3 μήνες

    As a USA resident, I have the following remark: If the perspective is to live in a studio ( and only in case of a highly paid employee) or to seek for a room mate, what is the reason to live in England? The motive to immigrate is to have an improved style of life, a big house a good car etc. It seems to me that moving there without having a strong financial support should make sense only in a case that every hope has been lost in Greece. Sorry, we have many colleagues from UK and almost everyone would move with pleasure here, if they had the opportunity.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      @Bronco Sauer Happy new year!

    • Bronco Sauer

      Bronco Sauer

      Πριν 3 μήνες

      Κλαίρη Δημοπούλου I wish kalh xronia and a lot of successes, you have just confirmed what I wrote in one way, Greece has become a horrible place for someone who wants to live a life of quality. My objection is that living in a flat is a way of losing private space and the way the USA is built (suburban neighborhoods) and the feeling of moving independent in a vehicle (car or motorcycle) is amazing and not to be substituted from any other way of life. Living in this way and having these assets is something that very few can enjoy in the UK because of the enormous living cost and huge taxation. Anyway, it is a matter of wishes and mentality. Again, I wish the best.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      People have various motives to immigrate, so I think an improved lifestyle looks very different for each person; I can only speak for myself, and can safely say a big house and car was never my dream, regardless of location. Traveling to neighbouring countries easily and being surrounded by cultures that stretch into the depths of history is what I enjoy most about living in Europe. However, some things I considered reason enough for me to move from Greece to London specifically (not the UK in general) were the aesthetic and vibe of the city, the numerous career opportunities, the infrastructure, the organised services, the politeness, the cultural and racial diversity, the atmosphere of acceptance, the wealth of activities, the amazing museums and galleries, the exciting plays and shows and concerts, even the architecture. Over the past decade, I've felt like hope has indeed been lost in Greece for a lot of the above. But in London, in my experience, it's entirely feasible for a couple (such as myself and my partner) to live comfortably in a nice flat without housemates, so I find that a combined income is usually the way to go for a better housing opportunity. Then I guess it just boils down to personal preference, weighing the pros and cons (which are pretty subjective, like how much you'll let the dreary weather affect you) and determining one's own standard of living.

  • Παναγιώτα Καραγιάννη

    Παναγιώτα Καραγιάννη

    Πριν 3 μήνες

    Ούτε και για βόλτα μισής ώρας δεν θα πήγαινα Λονδίνο.Σκουντουφλα καταχνιά κι Άγιος ο Θεός . Ελλάδα , Ήλιος Φως

    • Παναγιώτα Καραγιάννη

      Παναγιώτα Καραγιάννη

      Πριν 3 μήνες

      @Κλαίρη Δημοπούλου Χρόνια πολλά Καλή χρονιά

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Όπως το πάρει κανείς :)

  • agchrist

    agchrist

    Πριν 3 μήνες

    Αγάπη δε λέμε "λίγο πανάκριβα" .. το πανάκριβος είναι υπερθετικός δεν έχει διαβαθμίσεις.. ωραίο βίντεο

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Τρόπος του λέγειν, δεν το θεώρησα γραμματικώς σωστό. Ευχαριστώ!

  • Prime Development

    Prime Development

    Πριν 3 μήνες

    Έτσι είναι πάνω κάτω και εδώ που είμαι στη Ζυρίχη. Καιρός τα ίδια περισσότερο κρυο, συνεφια και τακτικό ψιλόβροχο αλλά χωρίς ακραία φαινόμενα οπως στη Ελλάδα. Οι άνθρωποι επίσης έτσι με το σεις και το σας στα πάντα. Με εξαίρεση ίσως το πιωμα με το αλκοόλ αν και δεν δίνω όρκο γιατί δεν έχω μεγάλη επαφή με τη νυχτερινή ζωή.

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Όντως, όσο πιο βόρεια τόσο πιο κοινός αυτός ο κώδικας συμπεριφοράς νομίζω :)

  • Maria Alicka

    Maria Alicka

    Πριν 3 μήνες

    Σχετικα με την αγενεια που έχουν καποιοι που δεν λενε( Καλημερα, καλησπερα ) στην εταιρεια που εργάζομαι δυστηχως υπαρχουν και αυτοι σε κοιτανε στα ματια απο αμηχανια λες γεια σας ..και τελικα η απάντηση ειναι μηδεν χαχαχαχχα. Μ εχει τυχει πολλες φορες σε μενα κ στα κοριτσια που δουλεύουμε μαζί κ ειναι απο ελλαδα .

    • Κλαίρη Δημοπούλου

      Κλαίρη Δημοπούλου

      Πριν 3 μήνες

      Χαχα, τι να πω, όλα συμβαίνουν!